Friday, October 8

OLIVE, DELICATESSEN DEL MEDITERRANEO. L'oro verde nel cuore di Barcellona. The green gold of Barcellona.



Il sapore del Mediterraneo, delle sue terre e del sole che le illumina, raccolti in una gemma verde come l'oliva e nel cuore di Barcellona, all'Olive, delicatessen del Mediterraneo.


The Mediterranean flavour, the flavour of its soil and sun, enclosed in a olive and in Barcelona, at Olive, delicatessen del Mediterraneo.

Thursday, October 7

U-TUBE. Connessione di luci. Ancora SANDER MULDER. U-TUBE. Light connection. SANDER MULDER once again.



Un massiccio candelabro. Davvero basico. Veramente artigianale. Di fatto, un pezzo di design. E' il candelabro U-Tube, ancora un'opera del genio creativo di Sander Mulder.

A massive candlestick. Really basic. Very craftmade. A piece of design indeed. It's U-Tube, another Sander Mulder's creation.

Wednesday, October 6

Gli occhiali da sole di LINDA FARROW. Per sguardi diabolici, sia di giorno che di notte. LINDA FARROW'S SUNGLASSES. For diabolic glances by day and by night.



Maschere di occhiali per interpretare il vero personaggio che c'è in ognuno di noi. Diabolik o Mickey Mouse, l'importante è celare lo sguardo dietro un paio di occhiali Linda Farrow. So cool....

A mask of sunglasses to act the real character there's  inside of each of us. Diabolik or Mickey Mouse, the only thing that counts is to hide the look behind a Linda Farrow's pair of sunglasses. So cool...

Tuesday, October 5

Tutta la storia nelle borse vintage di SILENT PEOPLE. Old history in the vintage bags of SILENT PEOPLE.



Una linea di borse vintage, storiche. Realizzate da Silent People.

A collection of vintage "historical" bags. Made by Silent People.

Monday, October 4

I paesaggi urbani di MARCUS DOYLE, fotografo on the road. Urban landscapes by MARCUS DOYLE, photographer on the road.



Partire da qui, dalla squallida stanza di un bar. Verso un'unica direzione che non conduce ad alcuna meta. Perchè quello che conta è la scoperta lungo il viaggio. Il viaggio notturno e affascinante di Marcus Doyle, fotografo di spazi urbani.

Leaving from a sleazy coffee bar. To a unique direction that leads nowhere. The very important thing is the wonder while travelling. The captivating night journey by Marcus Doyle, urban landscapes photographer.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...